Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca zapłonowa » 4234 ngk

Świeca zapłonowa 4234 NGK

4234 Świeca zapłonowa NGK
ngk 4234
Świeca zapłonowa 4234
4234
ngk 4234 Świeca zapłonowa
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (55 ocen)
numery handlowe:

BR10ECM

numer części:

4234

producent:

NGK

Rozmiar klucza 20,8 mm
Gwint zewn. [mm] 14,0
Długość gwintu [mm] 19,0
Świeca zapłonowa Przyłącze stałe SAE
Położenie elektrod [mm] 0,3
Świeca zapłonowa Elektroda środkowa niklowa
Świeca zapłonowa 1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa odkłócony, 5 kOhm
Świeca zapłonowa z płaskim gniazdem uszczelki
nr EAN 087295142349

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca zapłonowa 4234 NGK

Świeca zapłonowa BR10ECM rozmiar klucza: 20,8 długość gwintu 19mm Niklowa SAE odkręcana pasuje do: PIAGGIO/VESPA ZIP SP 50 2012-2015
numery OEM:
HONDA      98079-60845
HONDA      98079-60875
SUZUKI      09482-00474

Zastosowanie Świeca zapłonowa 4234 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Świeca zapłonowa 4234 NGK:

Przemysław, Toruń
2020-10-26
 5/5
Wspaniała relacja ceny do jakości. Sklep ma bardzo dobre ceny. Polecam
MAREK, KRZYŻ WLKP.
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, warszawa
2020-01-02
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta ngk teraz kupiłem 96463 i sprawuje się całkiem okej
Marek, Janów
2021-05-09
 5/5
Bardzo dobrze silnik na tych świecach pracuje...
Artur, Warszawa
2022-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2024-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Piastów
2021-03-26
 5/5
Ok
Zbigniew, Recz
2020-05-06
 5/5
Dobra jakość wykonania i stosunkowo niski koszt
Dariusz, Skawina
2022-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2020-01-27
 5/5
Udany zakup, nawet udało mi się wyrwać mały rabacik
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2021-01-22
 5/5
Przyzwoite świece. 25tys km na LPG przejeżdżają.
maciej, przemyśl
2021-05-16
 5/5
Działają :) co więcej
Kamil, Siennica
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kendel, Warszawa
2023-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, JANOWIEC
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Romuald, Bobrowice
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2019-10-21
 5/5
Wstawiona do Audi 80 2.0 ABT. Działa w porządku. Może autko nawet bardziej żwawe niż na standardowych BUR6ET. BUR6ET znoszą przebiegi 25 30tys max na LPG na tych liczę co najmniej podwoić ten rezultat.
Tomasz,
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Koszalin
2020-01-30
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę ngk do mojego samochodu
Ireneusz, Dębno
2022-03-16
 5/5
Bardzo OK.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2024-02-09
 5/5
Działają, NGK 91039 - na razie przejechane kilkaset km i jest OK. Polecam
Antoni, Marki
2024-12-27
 5/5
OK
Paweł, Łukowa
2020-01-21
 5/5
Jakość 5266 ngk bez zastrzeżeń. Polecam wszystkim jako alternatywa dla drogich oryginałów
Wioletta, Grabica
2025-05-25
 5/5
Wszystko działa
Marcin, Warszawa
2022-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Karlino
2025-04-16
 5/5
Niestety brakowało mi informacji o wartości momentu siły z jaką powinny być dokręcone świece.

Świeca zapłonowa


Świeca zapłonowa odpowiada za wytworzenie iskry w komorze spalania silników z zapłonem iskrowym, czyli popularnych benzyniaków. Jej nieprawidłowe działanie negatywnie wpływa na zachowanie ciągłości cyklu spalania, co w efekcie zaburza pracę silnika.

Zasada działania świecy jest bardzo prosta. Wysokie napięcie podłączone jest do elektrody centralnej umieszczonej w ceramicznym izolatorze. Iskra powstaje pomiędzy tą właśnie elektrodą a elektrodą boczną, która poprzez gwintowany korpus obudowy, podłączona jest do masy.

Świece zapłonowe sprzedaje się w trzech podstawowych kategoriach. Kryterium podziału w tym przypadku jest typ elektrody. Może to być element standardowy, irydowy lub platynowy.

Ważnym parametrem dotyczącym świec zapłonowych jest minimalna temperatura samooczyszczenia (dotyczy zanieczyszczeń powstałych w wyniku procesu spalania) oraz temperatura żarzenia (maksymalna temperatura pracy). Warto wiedzieć, że świeca wykazuje największą skuteczność w przedziale temperatur od 450 do 850 stopni Celsjusza.