Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 890090 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890090 NISSENS

890090 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 890090
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890090
890090
nissens 890090 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
897.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

890090

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta VISTEON
Liczba rowków 6
ID kompresora VS16
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 100
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 160
Ø koła pasowego [mm] 118
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286391192

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890090 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI, KUGA I 2.0D 10.03-12.12

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890090 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890090 producenta NISSENS

FORD

1436955, 1437620, 1437621, 1465437, 1678410, 1732593, 1745000, 1796856, 31291133, 36000270, 36000989, 3M5H19D629DC, 3M5H19D629DD, 3M5H19D629DE, 3M5H19D629DF, 3M5H19D629DG, 3M5H19D629DJ, 3M5H19D629DK, 8603684, RM3M5H19D629DJ, RM3MH519D629DJ

VOLVO

1436955, 1437620, 1437621, 1465437, 1678410, 1732593, 1745000, 1796856, 31291133, 36000270, 36000989, 3M5H19D629DC, 3M5H19D629DD, 3M5H19D629DE, 3M5H19D629DF, 3M5H19D629DG, 3M5H19D629DJ, 3M5H19D629DK, 8603684, RM3M5H19D629DJ

numery OEM:
FORD      1436955
FORD      1437620
FORD      1437621
FORD      1465437
FORD      1678410
FORD      1732593
FORD      1745000
FORD      1796856
FORD      31291133
FORD      36000270
FORD      36000989
FORD      3M5H-19D629-DC
FORD      3M5H-19D629-DD
FORD      3M5H-19D629-DE
FORD      3M5H-19D629-DF
FORD      3M5H19D629DG
FORD      3M5H19D629DJ
FORD      3M5H19D629DK
FORD      8603684
FORD      RM3M5H19D629DJ
FORD      RM3MH519D629DJ
VOLVO      1436955
VOLVO      1437620
VOLVO      1437621
VOLVO      1465437
VOLVO      1678410
VOLVO      1732593
VOLVO      1745000
VOLVO      1796856
VOLVO      31291133
VOLVO      36000270
VOLVO      36000989
VOLVO      3M5H-19D629-DC
VOLVO      3M5H-19D629-DD
VOLVO      3M5H-19D629-DE
VOLVO      3M5H-19D629-DF
VOLVO      3M5H19D629DG
VOLVO      3M5H19D629DJ
VOLVO      3M5H19D629DK
VOLVO      8603684
VOLVO      RM3M5H19D629DJ

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890090 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 890090 NISSENS:

Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.