Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89077 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 NISSENS

89077 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89077
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077
89077
nissens 89077 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 nissens
765.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89077

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta DENSO
Liczba rowków 5
ID kompresora 10S17C
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 110
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 188
Ø koła pasowego [mm] 110
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286353237

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW X5 (E53), LAND ROVER RANGE ROVER III 3.0/3.0D/4.4 01.00-08.12

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 producenta NISSENS

BMW

64526921650, 64528377067, JPB000110, LR012793

LAND ROVER

64526921650, 64528377067, JPB000110, LR012793

numery OEM:
BMW      64526921650
BMW      64528377067
BMW      JPB000110
BMW      LR012793
LAND ROVER      64526921650
LAND ROVER      64528377067
LAND ROVER      JPB000110
LAND ROVER      LR012793
zamienniki:
447220-3320
brak
DENSO
8FK 351 176-581
brak
BEHR HELLA SERVICE
0600K334
brak
VAN WEZEL
8FK 351 176-151
brak
BEHR HELLA SERVICE

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89077 NISSENS:

Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.