Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89355 nissens

Kompresor, klimatyzacja 89355 NISSENS

89355 Kompresor, klimatyzacja NISSENS
nissens 89355
Kompresor, klimatyzacja 89355
89355
nissens 89355 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 89355 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89355 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89355 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89355 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89355 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89355 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89355 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89355 nissens
943.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

7700053414, AL153386, AL154203, AL174137, AL176857, AL78779, SE501466

numer części:

89355

producent:

NISSENS

Status produktu: Normalny
nr EAN 5707286358652

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 89355 NISSENS

Kompresor klimatyzacji JOHN DEERE 6010, JOHN DEERE 6020, JOHN DEERE 6100, JOHN DEERE 6110, JOHN DEERE 6165, JOHN DEERE 6180, JOHN DEERE 6200, JOHN DEERE 6205,
numery OEM:
RENAULT      7700053414
RENAULT      AL153386
RENAULT      AL154203
RENAULT      AL174137
RENAULT      AL176857
RENAULT      AL78779
RENAULT      SE501466

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 89355 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja 89355 NISSENS:

Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.