Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89520 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 NISSENS

89520 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89520
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520
89520
nissens 89520 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 nissens
848.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89520

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta DENSO
Liczba rowków 7
ID kompresora 6SEU16C
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 150
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 171
Ø koła pasowego [mm] 100
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286367210

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W203), C (W204), CLK (A209), CLK (C209), CLS (C218), CLS (C219), CLS SHOOTING BRAKE (X218) 3.0D/3.2D/4.0D 02.03-12.17

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 producenta NISSENS

MERCEDES-BENZ

0008303600, 0012301311, 0012307911, 0012308611, 0022303211, 0022308611, 0032308811, A0008303600, A0012307911, A0012308611, A0022303211, A0022308611, A0032308811

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0008303600
MERCEDES-BENZ      0012301311
MERCEDES-BENZ      0012307911
MERCEDES-BENZ      0012308611
MERCEDES-BENZ      0022303211
MERCEDES-BENZ      0022308611
MERCEDES-BENZ      0032308811
MERCEDES-BENZ      A0008303600
MERCEDES-BENZ      A0012307911
MERCEDES-BENZ      A0012308611
MERCEDES-BENZ      A0022303211
MERCEDES-BENZ      A0022308611
MERCEDES-BENZ      A0032308811

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89520 NISSENS:

Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.