Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89813 nissens

Kompresor, klimatyzacja 89813 NISSENS

89813 Kompresor, klimatyzacja NISSENS
nissens 89813
Kompresor, klimatyzacja 89813
89813
nissens 89813 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 89813 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89813 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89813 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89813 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89813 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89813 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89813 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89813 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89813 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89813 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89813 nissens
Kompresor, klimatyzacja 89813 nissens

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89813

producent:

NISSENS

Status produktu: Normalny
nr EAN 5707286414983

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 89813 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MAN F2000, VOLVO F10, F12, F16, FL10, FL12, FL6, FL7, FLC, FS7 08.77-
numery OEM:
VOLVO      11104512

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 89813 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja 89813 NISSENS:

Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.