Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 214462 nk

Zacisk hamulca 214462 NK

214462 Zacisk hamulca NK
211.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

214462

producent:

NK

parzyste numery artykułów 214461
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta AKEBONO
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm] 43
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 277
nr EAN 5703858715298

skład zestawu:
8644006 Tłoczek, zacisk hamulca
8845027 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8922001 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214462 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. SUBARU P. FORESTER/IMPREZA/LEGACY/OUTBACK 2,0-3,0 94- PR

Zacisk hamulca 214462 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

Numery OE Zacisk hamulca 214462 producenta NK

SUBARU

26291AC020, 26291AC021, 26291AC022, 26292AE100

numery OEM:
SUBARU      26291AC020
SUBARU      26291AC021
SUBARU      26291AC022
SUBARU      26292AE100
zamienniki:
J3227010
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
BHS768E
brak
TRW
BHS769E
brak
TRW
1301214462
brak
SBS
F 78 025
brak
BREMBO
38160900
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 214462 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu