Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Wymagana ilość | 2 |
Materiał | PA (poliamid) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,2 |
średnica zewnętrzna [mm] | 46,5 |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Długość [mm] | 74 |
nr EAN | 4031185134187 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-5301 OPTIMAL
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
95534324301
7L0412333A
7L0412333A
AUDI | 7L0412333A | |
PORSCHE | 95534324301 | |
VOLKSWAGEN | 7L0412333A |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-5301 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.