Strona zabudowy | na dole | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Wysokość [mm] | 80 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 70,4 | |
Rodzaj wahacza | Wahacz wzdłużny | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 16,7 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 23 | |
nr EAN | 4031185067461 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-6112 OPTIMAL
MERCEDES-BENZ | 2113331014 | |
MERCEDES-BENZ | 2113332514 | |
MERCEDES-BENZ | 2113332814 | |
MERCEDES-BENZ | 2113332914 | |
MERCEDES-BENZ | A2113331014 | |
MERCEDES-BENZ | A2113332514 | |
MERCEDES-BENZ | A2113332814 | |
MERCEDES-BENZ | A2113332914 |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-6112 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.