Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Wysokość [mm] | 80 |
średnica zewnętrzna [mm] | 70,4 |
Rodzaj wahacza | Wahacz wzdłużny |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 16,7 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 23 |
nr EAN | 4031185067461 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-6112 OPTIMAL
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
2113331014, 2113332514, 2113332814, 2113332914, A2113331014, A2113332514, A2113332814, A2113332914
MERCEDES-BENZ | 2113331014 | |
MERCEDES-BENZ | 2113332514 | |
MERCEDES-BENZ | 2113332814 | |
MERCEDES-BENZ | 2113332914 | |
MERCEDES-BENZ | A2113331014 | |
MERCEDES-BENZ | A2113332514 | |
MERCEDES-BENZ | A2113332814 | |
MERCEDES-BENZ | A2113332914 |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-6112 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.