Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Wysokość [mm] | 50 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 22,85 |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Długość [mm] | 82 |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M12 x 1,25 RHT F |
Gwint wewnętrzny 2 [mm] | M12 x 1,25 RHT F |
nr EAN | 4031185208673 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-6439 OPTIMAL
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
1312317080
1312317080
FIAT | 1312317080 | |
LANCIA | 1312317080 |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-6439 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.