Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 3.7 quattro (1999.03-2005.01) 260km » G3-1034 optimal
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 3.7 Quattro (1999.03-2005.01) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza G3-1034 OPTIMAL

G3-1034 Sworzeń wahacza OPTIMAL
optimal G3-1034
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

G3-1034

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyz obu stron
Wymagana ilość2
Rodzaj wahaczadla wahacza poprzecznego
Ø sworznie [mm]20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem osadczym sprężynującym
Średnica zewnętrzna 1 [mm]48,7
Średnica zewnętrzna 2 [mm]41,3
nr EAN4031185331159

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza G3-1034 OPTIMAL

numery OEM:
NISSAN      40160-JD000
NISSAN      40160-JG000
NISSAN      54500-4EA0B
NISSAN      54500-JD000-PART
NISSAN      54500-JG000-PART
NISSAN      54501-4EA0B
NISSAN      54501-JD000-PART
NISSAN      54501-JG000-PART
RENAULT      401600445R
RENAULT      401605212R
RENAULT      40160JY00A
RENAULT      545004EA0B
RENAULT      54500JY00A-PART
RENAULT      545014EA0B
RENAULT      54501JY00A-PART
RENAULT      545040445R-PART
RENAULT      545055212R-PART

Zastosowanie Sworzeń wahacza G3-1034 OPTIMAL w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza G3-1034 OPTIMAL:

JACEK, MOTYCZ
2024-02-29
 5/5
cena do jakosci

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.