Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » G3-1060 optimal

Sworzeń wahacza G3-1060 OPTIMAL

G3-1060 Sworzeń wahacza OPTIMAL
optimal G3-1060
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

G3-1060

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Wymagana ilość 2
Rodzaj wahacza dla wahacza poprzecznego
Ø sworznie [mm] 17,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 41,2
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 38,6
nr EAN 4031185683371

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza G3-1060 OPTIMAL

Sworzeń wahacza G3-1060 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Sworzeń wahacza G3-1060 producenta OPTIMAL

FORD

1518904, 1520778, 1521773, 1532421, 1532433, 1540724, 1540725, 1700809, 1700810, 1708222, 1708226, 1712696, 1712697, 1737305, 1737309, 1751952, 1751955, 1834054, 1834055, 8V513042BA, 8V513042BB, 8V513042BC, 8V513042BD, 8V513042BE, 8V513042BF, 8V513042BG, 8V513042BH, 8V513051BB, 8V513051BC, 8V513051BD, 8V513051BE, 8V513051BF, 8V513051BG, 8V513051BH, AY113042AA, AY113051AA, EY163042AA, EY163051AA

MAZDA

D65134300, D65134300A, D65134300B, D65134300C, D65134300D, D65134300E, D65134350, D65134350A, D65134350B, D65134350C, D65134350D, D65134350E

numery OEM:
FORD      1518904
FORD      1520778
FORD      1521773
FORD      1532421
FORD      1532433
FORD      1540724
FORD      1540725
FORD      1700809
FORD      1700810
FORD      1708222
FORD      1708226
FORD      1712696
FORD      1712697
FORD      1737305
FORD      1737309
FORD      1751952
FORD      1751955
FORD      1834054
FORD      1834055
FORD      8V51-3042-BA
FORD      8V51-3042-BB
FORD      8V51-3042-BC
FORD      8V51-3042-BD
FORD      8V51-3042-BE
FORD      8V51-3042-BF
FORD      8V51-3042-BG
FORD      8V51-3042-BH
FORD      8V51-3051-BB
FORD      8V51-3051-BC
FORD      8V51-3051-BD
FORD      8V51-3051-BE
FORD      8V51-3051-BF
FORD      8V51-3051-BG
FORD      8V51-3051-BH
FORD      AY11-3042-AA
FORD      AY11-3051-AA
FORD      EY16-3042-AA
FORD      EY16-3051-AA
MAZDA      D651-34-300
MAZDA      D651-34-300A
MAZDA      D651-34-300B
MAZDA      D651-34-300C
MAZDA      D651-34-300D
MAZDA      D651-34-300E
MAZDA      D651-34-350
MAZDA      D651-34-350A
MAZDA      D651-34-350B
MAZDA      D651-34-350C
MAZDA      D651-34-350D
MAZDA      D651-34-350E
FORD USA      BE8Z3078C
FORD USA      BE8Z3079C

Zastosowanie Sworzeń wahacza G3-1060 OPTIMAL w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza G3-1060 OPTIMAL:

JACEK, MOTYCZ
2024-02-29
 5/5
cena do jakosci

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.