Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » G3-694 optimal

Sworzeń wahacza G3-694 OPTIMAL

G3-694 Sworzeń wahacza OPTIMAL
optimal G3-694
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

G3-694

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy góra
Wymagana ilość 2
Wymiar stożka [mm] 17,9
Rodzaj wahacza dla wahacza poprzecznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,50 RHT M
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 54,8
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 45,5
nr EAN 4031185936941

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza G3-694 OPTIMAL

SWORZEŃ WAH OPTIMAL G3-694 WCISKANY GÓRA VW TRANSPORTER T4 90>/96>

Sworzeń wahacza G3-694 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Sworzeń wahacza G3-694 producenta OPTIMAL

VOLKSWAGEN

701407187, 701407187A, 701407187B

numery OEM:
VOLKSWAGEN      701407187
VOLKSWAGEN      701407187A
VOLKSWAGEN      701407187B

Zastosowanie Sworzeń wahacza G3-694 OPTIMAL w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza G3-694 OPTIMAL:

JACEK, MOTYCZ
2024-02-29
 5/5
cena do jakosci

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.