Piątek 09.05 infolinia czynna do 11:00
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Opel OMEGA B (V94) 2.0 DTI 16V (F69, M69, P69) (1997.09-2000.09) 101km » G3-861 optimal
wybrany samochód: 
Opel Omega B (v94) 2.0 Dti 16v (f69, M69, P69) (1997.09-2000.09) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza G3-861 OPTIMAL

G3-861 Sworzeń wahacza OPTIMAL
optimal G3-861
Sworzeń wahacza G3-861

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

G3-861

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś przednia
Wymiar stożka [mm]19,5
Rodzaj wahaczadla wahacza poprzecznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałem mocującym
Gwint zewn. [mm]M18 x 1,50 RHT M
nr EAN4031185108799

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza G3-861 OPTIMAL

SWORZEŃ WAH OPTIMAL G3-861 CITROEN JUMPER,FIAT DUCATO 94-02
numery OEM:
CITROËN      364054
FIAT      1331641080
PEUGEOT      364054

Zastosowanie Sworzeń wahacza G3-861 OPTIMAL w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza G3-861 OPTIMAL:

2024-02-29
 5/5
cena do jakosci

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.