Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
Materiał | Metal |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Masa [g] | 117 |
Strona zabudowy | z prawej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,3 |
średnica zewnętrzna [mm] | 60,4 |
Długość [mm] | 45 |
Długość całkowita [mm] | 64 |
nr EAN | 8033989000756 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 1634 ORIGINAL IMPERIUM
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
6Q0407151E, 6Q0407151L, 6Q0407182A
6Q0407151E, 6Q0407151L, 6Q0407182A
6Q0407151E, 6Q0407151L, 6Q0407182A
AUDI | 6Q0407151E | |
AUDI | 6Q0407151L | |
AUDI | 6Q0407182A | |
SEAT | 6Q0407151E | |
SEAT | 6Q0407151L | |
SEAT | 6Q0407182A | |
SKODA | 6Q0407151E | |
SKODA | 6Q0407151L | |
SKODA | 6Q0407182A | |
VOLKSWAGEN | 6Q0407151E | |
VOLKSWAGEN | 6Q0407151L | |
VOLKSWAGEN | 6Q0407182A |
Zastosowanie Tuleja wahacza 1634 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.