Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 35523 original imperium

Osłona, wał napędowy 35523 ORIGINAL IMPERIUM

35523 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

35523

Wymagana ilość 1
Masa [g] 141
Wysokość [mm] 107
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica 1 [mm] 28
Średnica 2 [mm] 83
nr EAN 8033989128207

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 35523 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu zewnątrz (fi: 28/83) (dł.107) (kpl.) pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, MONDEO I, MONDEO II, MONDEO III 1.4-2.0 01.93-09.12

Osłona, wał napędowy 35523 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Osłona, wał napędowy 35523 producenta ORIGINAL IMPERIUM

FORD

1023221, 1061867, 1073947, 96BG3A331AA, 98BX4A084EA, X54J4A084CA, XS4C3A331B1A

numery OEM:
FORD      1023221
FORD      1061867
FORD      1073947
FORD      96BG3A331AA
FORD      98BX4A084EA
FORD      X54J4A084CA
FORD      XS4C3A331B1A

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 35523 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 35523 ORIGINAL IMPERIUM:

Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.
Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.