Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów » 35883 original imperium

Łożyskowanie 35883 ORIGINAL IMPERIUM

35883 Łożyskowanie ORIGINAL IMPERIUM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

35883

Masa [g] 942
Strona zabudowy z tyłu
Grubość [mm] 74
Długość [mm] 180
Szerokość [mm] 146
nr EAN 8036249457628

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 35883 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka skrzyni biegów tył (automatyczna/manualna) pasuje do: MERCEDES C (C204), C T-MODEL (S204), C (W204), CLS (C218), CLS SHOOTING BRAKE (X218), E (C207), E T-MODEL (S212) 1.8-5.5 09.03-

Łożyskowanie 35883 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Łożyskowanie 35883 producenta ORIGINAL IMPERIUM

MERCEDES-BENZ

2042400218, 2042400618, 2212400518, A2042400218, A2042400618, A2212400518

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2042400218
MERCEDES-BENZ      2042400618
MERCEDES-BENZ      2212400518
MERCEDES-BENZ      A2042400218
MERCEDES-BENZ      A2042400618
MERCEDES-BENZ      A2212400518

Zastosowanie Łożyskowanie 35883 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.