Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 36592 original imperium

Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 36592 ORIGINAL IMPERIUM

36592 Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

36592

Strona zabudowy Oś przednia
dla numeru OE 7700424482
Masa [g] 650
nr EAN 8033989135267

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 36592 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: RENAULT ESPACE IV, LAGUNA II, VEL SATIS 1.6-3.5 03.01-

Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 36592 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 36592 producenta ORIGINAL IMPERIUM

RENAULT

7700424482

numery OEM:
RENAULT      7700424482

Zastosowanie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 36592 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 36592 ORIGINAL IMPERIUM:

Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).