Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 37680 original imperium

Dystans gumowy, resorowanie 37680 ORIGINAL IMPERIUM

37680 Dystans gumowy, resorowanie ORIGINAL IMPERIUM
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

37680

Masa [g] 27
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 8041136506495

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 37680 ORIGINAL IMPERIUM

Odbój amortyzatora tył L/P pasuje do: VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN 1.4-2.0D 03.04-05.15
numery OEM:
AUDI      2K0511155
AUDI      2K0511155A
AUDI      2K5511155
SEAT      2K0511155
SEAT      2K0511155A
SEAT      2K5511155
SKODA      2K0511155
SKODA      2K0511155A
SKODA      2K5511155
VOLKSWAGEN      2K0511155
VOLKSWAGEN      2K0511155A
VOLKSWAGEN      2K5511155

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 37680 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 37680 ORIGINAL IMPERIUM:

2022-04-01
 5/5
100% PoLeCaM
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.