Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.0 TFSI (2005.06-2011.08) 170km » 70670 original imperium
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 2.0 Tfsi (2005.06-2011.08) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osłona, wał napędowy 70670 ORIGINAL IMPERIUM

70670 Osłona, wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

70670

Status produktu: na żądanie
Masa [g]125
Strona zabudowyOś przednia
MateriałGuma
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Wysokość [mm]97
Średnica 1 [mm]23
Średnica 2 [mm]80
nr EAN8033989229225

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osłona, wał napędowy 70670 ORIGINAL IMPERIUM

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 23/80) (dł.97) pasuje do: HYUNDAI TUCSON 2.0/2.0D/2.7 08.04-12.10
numery OEM:
HYUNDAI      495062EA90
HYUNDAI      495062EJ50

Zastosowanie Osłona, wał napędowy 70670 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Osłona, wał napędowy 70670 ORIGINAL IMPERIUM:

Dariusz, Ząbki
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2022-07-29
 5/5
Bez uwag.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.