
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Rodzaj wahacza | Wahacz wzdłużny |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
| Strona zabudowy | na dole |
| Masa [g] | 349 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12,2 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 58 |
| Długość całkowita [mm] | 53 |
| nr EAN | 8039039485528 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 7143 ORIGINAL IMPERIUM
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
545001KA0B, 545001KA1B, 545001KK0A, 545001KK0B, 545004CA0A, 54500BB00A, 54500BR30A, 54500JD000, 54500JG000, 54500JG00A, 54500JG00B, 545011KA0B, 545011KA1B, 545011KK0A, 545011KK0B, 545014CA0A, 54501BB00A, 54501BR30A, 54501JD000, 54501JG000, 54501JG00A, 54501JG00B, 54570EN002
54500JY00A, 54501JY00A, 545040445R, 545055212R
| NISSAN | 545001KA0B | |
| NISSAN | 545001KA1B | |
| NISSAN | 545001KK0A | |
| NISSAN | 545001KK0B | |
| NISSAN | 545004CA0A | |
| NISSAN | 54500BB00A | |
| NISSAN | 54500BR30A | |
| NISSAN | 54500JD000 | |
| NISSAN | 54500JG000 | |
| NISSAN | 54500JG00A | |
| NISSAN | 54500JG00B | |
| NISSAN | 545011KA0B | |
| NISSAN | 545011KA1B | |
| NISSAN | 545011KK0A | |
| NISSAN | 545011KK0B | |
| NISSAN | 545014CA0A | |
| NISSAN | 54501BB00A | |
| NISSAN | 54501BR30A | |
| NISSAN | 54501JD000 | |
| NISSAN | 54501JG000 | |
| NISSAN | 54501JG00A | |
| NISSAN | 54501JG00B | |
| NISSAN | 54570EN002 | |
| RENAULT | 54500JY00A | |
| RENAULT | 54501JY00A | |
| RENAULT | 545040445R | |
| RENAULT | 545055212R |
Zastosowanie Tuleja wahacza 7143 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.