Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » CF5740 payen (federal mogul)

Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CF5740 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

CF5740 Zestaw uszczelek, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen CF5740
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CF5740
CF5740
payen CF5740 Zestaw uszczelek, głowica cylindrów
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CF5740 payen
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CF5740 payen
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CF5740 payen
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CF5740 payen
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CF5740 payen
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CF5740 payen
Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CF5740 payen
256.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CF5740

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CF5740 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Kompletny zestaw uszczelek silnika (góra) pasuje do: NISSAN CABSTAR, INTERSTAR, PATROL GR V, TERRANO II, ATLEON, NT500 3.0D 10.97-

Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CF5740 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CF5740 producenta PAYEN (FEDERAL MOGUL)

NISSAN

11042VC125

numery OEM:
NISSAN      11042-VC125

Zastosowanie Zestaw uszczelek, głowica cylindrów CF5740 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.