Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 0957.02 remsa

Klocki hamulcowe - komplet 0957.02 REMSA

0957.02 Klocki hamulcowe - komplet REMSA
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numery handlowe:

23417, D1362-8471, PCA095702

numer części:

0957.02

producent:

REMSA

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Strona zabudowy Oś tylna
System hamulcowy Lucas II
Oznaczenie kontrolne E990R-01118/553
Długość [mm] 95,4
Wysokość [mm] 42,7
Grubość [mm] 15
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Ciężar [kg] 0,716
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
nr EAN 8427975022073

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 0957.02 REMSA

numery OEM:
OPEL      1605086
OPEL      1605122
OPEL      1605128
OPEL      1605233
OPEL      1605625
OPEL      1605967
OPEL      1605995
OPEL      583021PA30
OPEL      93176118
TOYOTA      044650H030
VAUXHALL      93170602
VAUXHALL      93176118
VAUXHALL      93179164
VAUXHALL      93190577
VAUXHALL      95507655
KIA      583021PA30

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 0957.02 REMSA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 0957.02 REMSA:

2025-05-13
 5/5
Części dostarczone zgodnie z opisem
2023-04-17
 5/5
pierwszy raz kupiłem remse na razie ok.
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-03
 5/5
Super Klocki w dobrej CENIE.
2020-04-08
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
2022-01-25
 5/5
Super klocki
2023-03-29
 5/5
Bardzo dobra jakość. Klocki innych firm bardzo piszczały, te nie. Naprawdę polecam.
2022-01-25
 5/5
dobre klocki na busa trwałe

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


REMSA