Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 49188 sidem

Sworzeń wahacza 49188 SIDEM

49188 Sworzeń wahacza SIDEM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

49188

producent:

SIDEM

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Zbieżność stożka /
Wymiar stożka [mm] 17,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałem mocującym
Rozmiar gwintu 1 MM16X1,5R
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego R10093
uwzględnić informację serwisową 
Tylko w połączeniu z housing nut M42x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN 5413978242771

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 49188 SIDEM

Sworzeń wahacza 49188 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Sworzeń wahacza 49188 producenta SIDEM

MERCEDES-BENZ

1643520127, 1643520327, 1663500408, 1663500508, Partof

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      164 352 01 27
MERCEDES-BENZ      164 352 03 27
MERCEDES-BENZ      166 350 04 08*
MERCEDES-BENZ      166 350 05 08*
MERCEDES-BENZ      Part of

Zastosowanie Sworzeń wahacza 49188 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 49188 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.