Średnica [mm] | 64 |
Szerokość [mm] | 34 |
nr EAN | 7316570204827 |
Dodatkowe informacje o produkcie rolka prowadząca paska rozrządu VKM 22380 SKF
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
5001001272
4740847, 99461358
4400204, 4421906, 9108204, 95508239
4740847
083032
083032
4740847
ALFA ROMEO | 4740847 | |
CITROËN | 0830.32 | |
FIAT | 4740847 | |
FIAT | 99461358 | |
IVECO | 4740847 | |
LANCIA | 4740847 | |
OPEL | 44 00 204 | |
OPEL | 44 21 906 | |
OPEL | 9108204 | |
OPEL | 95508239 | |
PEUGEOT | 0830.32 | |
RENAULT | 50 01 001 272 | |
SEAT | 4740847 | |
VAUXHALL | 44 00 204 | |
VAUXHALL | 44 21 906 | |
VAUXHALL | 9108204 | |
VAUXHALL | 95508239 |
Zastosowanie rolka prowadząca paska rozrządu VKM 22380 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o rolka prowadząca paska rozrządu VKM 22380 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.