Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 770 | |
Ciężar [kg] | 0,15 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV505 SKV
OPEL | 52243326 | |
OPEL | 5WK93207 | |
OPEL | 855313 | |
OPEL | 855330 | |
OPEL | 855343 | |
OPEL | 90528253 | |
OPEL | 90536393 | |
SAAB | 855330 | |
SAAB | 855343 | |
VAUXHALL | 855330 | |
VAUXHALL | 855343 | |
VAUXHALL | 90411959 | |
VAUXHALL | 90528253 | |
VAUXHALL | 90528640 | |
VAUXHALL | 90536393 | |
VAUXHALL | 96184229 | |
CHEVROLET | 90536393 | |
DAEWOO | 90536393 | |
PONTIAC | 90536393 | |
HOLDEN | 90536393 | |
BUICK | 90536393 | |
CADILLAC | 90536393 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV505 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.