Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » DK55.102 snr

Wał napędowy DK55.102 SNR

DK55.102 Wał napędowy SNR
snr DK55.102
Wał napędowy DK55.102
DK55.102
snr DK55.102 Wał napędowy
Wał napędowy DK55.102 snr
Wał napędowy DK55.102 snr
Wał napędowy DK55.102 snr
Wał napędowy DK55.102 snr
Wał napędowy DK55.102 snr
Wał napędowy DK55.102 snr
Wał napędowy DK55.102 snr
Wał napędowy DK55.102 snr

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DK55.102

producent:

SNR

Masa [g] 6590
Długość [mm] 705
Wymiar gwintu M20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 25
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 33
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 53
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 84
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 26
nr EAN 3413521614934

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy DK55.102 SNR

Półoś napędowa przód L 688/705mm pasuje do: RENAULT FLUENCE, MEGANE III 1.5D/1.6 11.08-

Wał napędowy DK55.102 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Wał napędowy DK55.102 producenta SNR

RENAULT

8200725499

numery OEM:
RENAULT      8200725499

Zastosowanie Wał napędowy DK55.102 SNR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.