Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » DPF357.06K2 snr

Koło pasowe, wał korbowy DPF357.06K2 SNR

DPF357.06K2 Koło pasowe, wał korbowy SNR
snr DPF357.06K2
Koło pasowe, wał korbowy DPF357.06K2
408.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DPF357.06K2

producent:

SNR

Ilość żeber 6
Masa [g] 4965
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 188
Szerokość 1 [mm] 58
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 3413521341045

skład zestawu:
DPF Koło pasowe, wał korbowy
PTC Zestaw zaciskowy, wahacz wleczony / prowadzący
VIS Śruba
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy DPF357.06K2 SNR

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6, ze śrubami) pasuje do: VOLVO 850, S70, S80 I, V70 I, V70 II, AUDI 100 C4, A6 C4, FORD GALAXY I, VW CALIFORNIA T4 CAMPER 1.9D-2.5D 07.90-12.16

Koło pasowe, wał korbowy DPF357.06K2 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy DPF357.06K2 producenta SNR

VOLKSWAGEN

074105251AC, 074105251T

numery OEM:
AUDI      074105251AC
AUDI      074105251T
VOLVO      8627933
VOLKSWAGEN      074105251AC
VOLKSWAGEN      074105251T

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy DPF357.06K2 SNR w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy DPF357.06K2 SNR:

2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.