Masa [g] | 3560 |
Ilość otworów 1 | 4 |
Ilość otworów 2 | 5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
nr EAN | 3413520959166 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła R173.28 SNR
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
3785A019, MF472085, MF472086
1606291880, 329729, 373036
1606291880, 329729, 373036
AUDI | N01 253 31 | |
CITROËN | 1606291880 | |
CITROËN | 3297.29 | |
CITROËN | 3730-36 | |
DAIHATSU | 90042-52016 | |
DAIHATSU | 90042-52020 | |
DAIHATSU | 95381-04030 | |
FORD | 3252094 | |
HONDA | 94201-30300 | |
MAZDA | 99221-4030 | |
MITSUBISHI | 3785A019 | |
MITSUBISHI | MF472085 | |
MITSUBISHI | MF472086 | |
NISSAN | 00921-43000 | |
NISSAN | 00921-4302A | |
NISSAN | 00921-43500 | |
NISSAN | 00921-4352A | |
NISSAN | 01531-00021 | |
OPEL | 328905 | |
PEUGEOT | 1606291880 | |
PEUGEOT | 3297.29 | |
PEUGEOT | 3730-36 | |
RENAULT | 50 03 068 016 | |
SEAT | N01 253 31 | |
SKODA | N01 253 31 | |
SUZUKI | 04111-40206 | |
TOYOTA | 90252-04004 | |
TOYOTA | 95381-04028 | |
TOYOTA | 95381-04030 | |
TOYOTA | 95381-04035 | |
TOYOTA | 95381-04045 | |
VAUXHALL | 97213871 | |
VOLKSWAGEN | N01 253 31 | |
HYUNDAI | 14300-04351 | |
HYUNDAI | 14300-04357B |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła R173.28 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła R173.28 SNR:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.