Masa [g] | 3226 |
Ilość otworów 1 | 4 |
Ilość otworów 2 | 5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
nr EAN | 3413521223846 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła R186.10 SNR
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
MF472085, MF472086
5105770AC, 5107770AD
AUDI | N01 253 31 | |
CHRYSLER | 05105770AF | |
CITROËN | 3297.29 | |
DAIHATSU | 90042-52016 | |
DAIHATSU | 90042-52020 | |
DAIHATSU | 95381-04030 | |
FIAT | 05105770AF | |
FORD | 3252094 | |
HONDA | 94201-30300 | |
MAZDA | 99221-4030 | |
MITSUBISHI | MF472085 | |
MITSUBISHI | MF472086 | |
NISSAN | 00921-43000 | |
NISSAN | 00921-4302A | |
NISSAN | 00921-43500 | |
NISSAN | 00921-4352A | |
NISSAN | 01531-00021 | |
OPEL | 328905 | |
PEUGEOT | 3297.29 | |
RENAULT | 50 03 068 016 | |
SEAT | N01 253 31 | |
SKODA | N01 253 31 | |
SUZUKI | 04111-40206 | |
TOYOTA | 90252-04004 | |
TOYOTA | 95381-04028 | |
TOYOTA | 95381-04030 | |
TOYOTA | 95381-04035 | |
TOYOTA | 95381-04045 | |
VAUXHALL | 97213871 | |
VOLKSWAGEN | N01 253 31 | |
HYUNDAI | 14300-04351 | |
HYUNDAI | 14300-04357B | |
JEEP | 5105 770AC | |
JEEP | 5107770 AD |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła R186.10 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła R186.10 SNR:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.