Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 25181 spidan

Wał napędowy 25181 SPIDAN

25181 Wał napędowy SPIDAN
spidan 25181
Wał napędowy 25181
25181
spidan 25181 Wał napędowy
Wał napędowy 25181 spidan
Wał napędowy 25181 spidan
Wał napędowy 25181 spidan
Wał napędowy 25181 spidan
Wał napędowy 25181 spidan
722.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

25181

producent:

SPIDAN

Uzębienie zewnętrzne od strony koła 28
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 36
Długość [mm] 1070
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Ø pierścienia ABS [mm] 104,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 101,0
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 94,50
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Wymiar gwintu M24x2,0
Długość 2 [mm] 325,0
nr EAN 4019064051817

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 25181 SPIDAN

Koszt kaucji: 63.03 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Półoś napędowa przód P 325/1070mm (dla pojazdów z ABS) pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.2D 04.06-08.14

Wał napędowy 25181 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Wał napędowy 25181 producenta SPIDAN

FORD

1445100, 1495672, 1782553, 6C113B436DD, 6C113B436DE

numery OEM:
FORD      1445100
FORD      1495672
FORD      1782553
FORD      6C113B436DD
FORD      6C113B436DE

Zastosowanie Wał napędowy 25181 SPIDAN w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 25181 SPIDAN:

Jacek, Poznań
2024-06-02
 5/5
Zgodnie z zamówieniem

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części zamiennych Spidan


SPIDAN to producent części samochodowych, który jest częścią grupy GKN. Firma ta produkuje przeguby kulowe, przeguby wałów napędowych, półosie, łożyska koła oraz piasty kołowe dla różnych marek samochodowych i dostarcza je na rynki globalne. SPIDAN posiada fabryki w Niemczech, Czechach, Włoszech, Chinach i Brazylii, co zapewnia szeroki dostęp do ich produktów.

Firma wyróżnia się innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, wysoką jakością produktów oraz zwraca uwagę na zrównoważony rozwój. SPIDAN jest znany z wykorzystywania najnowszych technologii i procesów produkcyjnych, aby zapewnić niezawodność swoich produktów.