Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » 40 92 6326 swag autoteile gmbh

Poduszka silnika 40 92 6326 SWAG Autoteile GmbH

40 92 6326 Poduszka silnika SWAG Autoteile GmbH
131.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

40 92 6326

Strona zabudowy w środku
Strona zabudowy z przodu
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg] 0,670
nr EAN 4044688263261

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika 40 92 6326 SWAG Autoteile GmbH

Poduszka silnika środek/z przodu, gumowo-metalowa pasuje do: OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, MERIVA A, TIGRA 1.0-1.8 09.00-
numery OEM:
OPEL      06 84 238
OPEL      6 84 238
VAUXHALL      024416545
VAUXHALL      24416545

Zastosowanie Poduszka silnika 40 92 6326 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka silnika 40 92 6326 SWAG Autoteile GmbH:

2020-01-17
 5/5
Kupiłem 64 13 0011 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2020-05-19
 5/5
przyzwoita cena produktu
2022-06-25
 5/5
Bardzo miękka poduszka, wibracje silnika w ogóle nie przenoszą się na karoserię.
2020-01-17
 5/5
Wykonanie części swag jak zawsze na najwyższym poziomie

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.