Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4026 trw

Bęben hamulcowy DB4026 TRW

DB4026 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4026
112.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4026

producent:

TRW

Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 58,5
Średnica otworu centrującego [mm] 62
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 247,5
Rozmiar gwintu 1 14,5
Rozmiar gwintu 2 9
Średnica bębna hamulcowego 228,6
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 229,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 46,5
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
nr EAN 3322937075119

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4026 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: BMW 3 (E30), 3 (E36) 1.6-2.4D 09.82-10.93

Bęben hamulcowy DB4026 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Bęben hamulcowy DB4026 producenta TRW

BMW

1153091, 1156297, 1158556, 34211153091, 34211156297, 34211158556

numery OEM:
BMW      1 153 091
BMW      1 156 297
BMW      1 158 556
BMW      34 21 1 153 091
BMW      34 21 1 156 297
BMW      34 21 1 158 556

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4026 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4026 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.