Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4124 trw

Bęben hamulcowy DB4124 TRW

DB4124 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4124
114.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4124

producent:

TRW

Średnica bębna hamulcowego 180,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 181
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 43
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 108
nr EAN 3322937075829

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4124 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: CITROEN VISA, PEUGEOT 205 I, 205 II, 205/HATCHBACK 1.0-1.9D 02.83-09.98
numery OEM:
CITROËN      95637178
PEUGEOT      4247 25
PEUGEOT      4247 31
DALLAS      424731
zamienniki:
36-0050
brak
KAGER
18-0233
brak
METELLI CIFAM
BT138
brak
FTE automotive GmbH
18-0234
brak
METELLI CIFAM
11-15 523 0039
brak
MEYLE Products
BT138L
brak
FTE automotive GmbH
62501
brak
PAGID
18-0163
brak
METELLI CIFAM
18-0163K
brak
METELLI CIFAM
18-0234K
brak
METELLI CIFAM
BDR203
brak
QUINTON
329707J
brak
JURID
253704
brak
NK
253708
brak
NK
253710
brak
NK
440.1801.00
brak
ZIMMERMANN
7031.00
brak
REMSA
FDR329151
brak
FERODO
FDR329707
brak
FERODO

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4124 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4124 TRW:

2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.