Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4400 trw

Bęben hamulcowy DB4400 TRW

DB4400 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4400
Bęben hamulcowy DB4400
DB4400
trw DB4400 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4400 trw
Bęben hamulcowy DB4400 trw
Bęben hamulcowy DB4400 trw
Bęben hamulcowy DB4400 trw
289.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4400

producent:

TRW

Średnica otworu centrującego [mm] 60
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 204,5
Ograniczenia producenta TRW
Średnica bębna hamulcowego 203,3
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 60
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 76
nr EAN 3322938072063

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4400 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: RENAULT TWINGO II 1.2/1.5D 03.07-

Bęben hamulcowy DB4400 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Bęben hamulcowy DB4400 producenta TRW

RENAULT

432006468R, 8200672836

numery OEM:
RENAULT      432006468R
RENAULT      8200672836

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4400 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4400 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.