Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » JBJ710 trw

Sworzeń wahacza JBJ710 TRW

JBJ710 Sworzeń wahacza TRW
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

JBJ710

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
dla numeru OE 48069-59035
dla numeru OE 48068-59035
dla numeru OE 3521L3
dla numeru OE 3520Q2
dla numeru OE 48069-0H010
dla numeru OE 48068-0H010
Wymiar stożka [mm] 16,6
Zbieżność stożka 1:6
Wymiar gwintu M12x1,25
Długość [mm] 84
nr EAN 3322937390953

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza JBJ710 TRW

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 16,6mm, z dodatkami) pasuje do: CITROEN C1, DAIHATSU CHARADE VIII, PEUGEOT 107, TOYOTA AYGO, ECHO, PLATZ, RAUM, YARIS 1.0-1.8 04.99-

Sworzeń wahacza JBJ710 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Sworzeń wahacza JBJ710 producenta TRW

TOYOTA

3520Q2, 3521L3, 4806809040, 4806809041, 480680H010, 4806859035, 480690H010, 4806959035

CITROËN

3520Q2, 3521L3, 4806859035, 4806959035, 480680H010, 480690H010

PEUGEOT

3520Q2, 3521L3, 4806859035, 4806959035, 480680H010, 480690H010

numery OEM:
CITROËN      3520 Q2
CITROËN      3521 L3
CITROËN      48 068 590 35
CITROËN      48 069 590 35
CITROËN      480680H010
CITROËN      480690H010
DAIHATSU      48068-09041
PEUGEOT      3520 Q2
PEUGEOT      3521 L3
PEUGEOT      48 068 590 35
PEUGEOT      48 069 590 35
PEUGEOT      480680H010
PEUGEOT      480690H010
TOYOTA      3520Q2
TOYOTA      3521L3
TOYOTA      48068-09040
TOYOTA      48068-09041
TOYOTA      48068-0H010
TOYOTA      48068-59035
TOYOTA      48069-0H010
TOYOTA      48069-59035

Zastosowanie Sworzeń wahacza JBJ710 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza JBJ710 TRW:

JACEK, Stargard Szczeciński
2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Mirosław, Łódź
2025-04-21
 5/5
Wszystko ok
Robert, Wiele
2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem
wojtek, Marki
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.