Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » JBJ817 trw

Sworzeń wahacza JBJ817 TRW

JBJ817 Sworzeń wahacza TRW
trw JBJ817
Sworzeń wahacza JBJ817
JBJ817
trw JBJ817 Sworzeń wahacza
Sworzeń wahacza JBJ817 trw
Sworzeń wahacza JBJ817 trw
Sworzeń wahacza JBJ817 trw
Sworzeń wahacza JBJ817 trw
Sworzeń wahacza JBJ817 trw
Sworzeń wahacza JBJ817 trw
Sworzeń wahacza JBJ817 trw
Sworzeń wahacza JBJ817 trw
46.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

JBJ817

producent:

TRW

Strona zabudowy Oś przednia
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M45x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 3322937927319

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza JBJ817 TRW

Sworzeń wahacza przód L (dół przód) (średnica stożka 17,8mm) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, NV400, OPEL MOVANO B, RENAULT MASTER III 2.3D/Electric 02.10-

Sworzeń wahacza JBJ817 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Sworzeń wahacza JBJ817 producenta TRW

OPEL

4419219, 4701627, 93197233, 95519341

RENAULT

401611363R, 401613416R, 8200688877

NISSAN

4016000Q0E, 4016000Q0K, 4016000Q1C

numery OEM:
NISSAN      40160-00Q0E-
NISSAN      40160-00Q0K-
NISSAN      40160-00Q1C-
OPEL      44 19 219
OPEL      47 01 627
OPEL      93197233
OPEL      95519341
RENAULT      40 16 113 63R
RENAULT      40 16 134 16R
RENAULT      82 00 688 877
VAUXHALL      44 19 219
VAUXHALL      47 01 627
VAUXHALL      93197233
VAUXHALL      95519341

Zastosowanie Sworzeń wahacza JBJ817 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza JBJ817 TRW:

Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
wojtek, Marki
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Paweł, Warszawa
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób
Robert, Wiele
2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
JACEK, Stargard Szczeciński
2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem
Mirosław, Łódź
2025-04-21
 5/5
Wszystko ok
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.