Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 72 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 64 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 19 |
Wysokość [mm] | 52 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | wewnątrz |
nr EAN | 3322937753123 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza JBU602 TRW
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
1K0407183E, 6Q0407183, 6Q0407183A
1K0407183E, 6Q0407183, 6Q0407183A
1K0407183E, 6Q0407183, 6Q0407183A
SEAT | 1K0 407 183 E | |
SEAT | 6Q0 407 183 | |
SEAT | 6Q0 407 183 A | |
SKODA | 1K0 407 183 E | |
SKODA | 6Q0 407 183 | |
SKODA | 6Q0 407 183 A | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 183 E | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 407 183 | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 407 183 A |
Zastosowanie Tuleja wahacza JBU602 TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza JBU602 TRW:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.