Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » PHA247 trw

Przewód hamulcowy elastyczny PHA247 TRW

PHA247 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHA247
Przewód hamulcowy elastyczny PHA247
PHA247
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHA247

producent:

TRW

Długość [mm] 495
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Rodzaj gwintu Gwint wewnętrzny
nr EAN 3322937079490

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHA247 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 495mm, M10x1/M10x1) pasuje do: MERCEDES G (W460), G (W461), G (W463) 2.0-3.0D 03.79-07.00

Przewód hamulcowy elastyczny PHA247 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Przewód hamulcowy elastyczny PHA247 producenta TRW

MERCEDES-BENZ

4604200348, 4604200748, 4604205048, 4604280435, 4604285335, 4604285435, 4614200348, 4614200748, 4614280335, A4604200348, A4604200748, A4604205048, A4604280435, A4604285335, A4604285435, A4614200348, A4614200748, A4614280335

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      460 420 03 48
MERCEDES-BENZ      460 420 07 48
MERCEDES-BENZ      460 420 50 48
MERCEDES-BENZ      460 428 04 35
MERCEDES-BENZ      460 428 53 35
MERCEDES-BENZ      460 428 54 35
MERCEDES-BENZ      461 420 03 48
MERCEDES-BENZ      461 420 07 48
MERCEDES-BENZ      461 428 03 35
MERCEDES-BENZ      A 460 420 03 48
MERCEDES-BENZ      A 460 420 07 48
MERCEDES-BENZ      A 460 420 50 48
MERCEDES-BENZ      A 460 428 04 35
MERCEDES-BENZ      A 460 428 53 35
MERCEDES-BENZ      A 460 428 54 35
MERCEDES-BENZ      A 461 420 03 48
MERCEDES-BENZ      A 461 420 07 48
MERCEDES-BENZ      A 461 428 03 35

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHA247 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHA247 TRW:

Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.