Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMD414 trw

Pompa hamulcowa PMD414 TRW

PMD414 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMD414

producent:

TRW

Ograniczenia producenta FAG
Średnica 1 [mm] 19,1
Rozmiar gwintu 1 M12
Materiał Żeliwo
Ilość połączeń 2
nr EAN 3322937872428

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMD414 TRW

Pompa hamulcowa (19,1mm) pasuje do: SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, VW POLO IV 1.0-1.9D 08.99-

Pompa hamulcowa PMD414 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa hamulcowa PMD414 producenta TRW

SKODA

6Q0611019B, 6Q0611019P, 6Q0611019T

VOLKSWAGEN

6Q0611019B, 6Q0611019P, 6Q0611019T

numery OEM:
AUDI      6Q0 611 019 B
AUDI      6Q0 611 019 P
AUDI      6Q0 611 019 T
SEAT      6Q0 611 019 B
SEAT      6Q0 611 019 P
SEAT      6Q0 611 019 T
SKODA      6Q0 611 019 B
SKODA      6Q0 611 019 P
SKODA      6Q0 611 019 T
VOLKSWAGEN      6Q0 611 019 B
VOLKSWAGEN      6Q0 611 019 P
VOLKSWAGEN      6Q0 611 019 T
zamienniki:
0 204 024 223
brak
BOSCH
H19998.3.1
brak
FTE automotive GmbH
5069
brak
Car S.p.A (InterCar)
FHM1339
brak
FERODO
4004414
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMD414 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.