Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PML398 trw

Pompa hamulcowa PML398 TRW

PML398 Pompa hamulcowa TRW
trw PML398
Pompa hamulcowa PML398
PML398
trw PML398 Pompa hamulcowa
260.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PML398

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BOSCH
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M10x1
Średnica [mm] 25,4
nr EAN 3322938159092

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML398 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 4-T (B904), VW LT 28-35 II, LT 28-46 II 2.1D-3.5 02.95-12.18

Pompa hamulcowa PML398 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa hamulcowa PML398 producenta TRW

MERCEDES-BENZ

0004316301, A0004316301

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 431 63 01
MERCEDES-BENZ      A 000 431 63 01
VOLKSWAGEN      2D0 611 019 D

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML398 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.