Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PML432 trw

Pompa hamulcowa PML432 TRW

PML432 Pompa hamulcowa TRW
trw PML432
Pompa hamulcowa PML432
PML432
trw PML432 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PML432 trw
Pompa hamulcowa PML432 trw
Pompa hamulcowa PML432 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PML432

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Średnica 1 [mm] 25,4
nr EAN 3322937397853

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML432 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), X3 (E83) 2.0-3.0D 12.01-12.11

Pompa hamulcowa PML432 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Pompa hamulcowa PML432 producenta TRW

BMW

34316761077, 34336779743, 34336786629, 6761077, 6779743, 6786629

numery OEM:
BMW      34 31 6 761 077
BMW      34 33 6 779 743
BMW      34 33 6 786 629
BMW      6 761 077
BMW      6 779 743
BMW      6 786 629
zamienniki:
H25999.3.1
brak
FTE automotive GmbH
51901
brak
A.B.S.
6353
brak
Car S.p.A (InterCar)
4008432
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML432 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.