Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën C3 II (SC_) 1.6 HDi 115 (2012.09-???) 114km » PML489 trw
wybrany samochód: 
Citroën C3 Ii (sc_) 1.6 Hdi 115 (2012.09-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML489 TRW

PML489 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PML489

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]25,4
nr EAN3322938191429

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML489 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: VW CALIFORNIA T4 CAMPER, TRANSPORTER T4 1.9D-2.8 07.90-06.03
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7D0 611 019
VOLKSWAGEN      7D0 611 019 B
zamienniki:
H25952.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 85 066
brak
BREMBO
1575
brak
LPR
6221
brak
Car S.p.A (InterCar)
B1479
brak
KAWE
B1575
brak
KAWE
8AM 355 504-261
brak
HELLA
33057400
brak
TEXTAR

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML489 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.