Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » wahacz, tuleje wahacza » tuleje wahacza » V10-0708 vaico

Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-0708 VAICO

V10-0708 Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität VAICO
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-0708

producent:

VAICO

Długość [mm] 55
po montażu wymagany pomiar geometrii osi 
Rodzaj wahacza Wahacz poprzeczny
Średnica wewnętrzna [mm] 12
średnica zewnętrzna [mm] 62,9
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy oś przednia, na górze
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg] 0,163
nr EAN 4046001362170

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-0708 VAICO

Silentblock wahacza przód przód L/P (12x62,9x55 mm) pasuje do: AUDI A8 D2 2.5D-6.0 03.94-09.02

Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-0708 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-0708 producenta VAICO

AUDI

4D0407516A, 4D0407516C

numery OEM:
AUDI      4D0 407 516 A
AUDI      4D0 407 516 C
SEAT      4D0 407 516 A
SEAT      4D0 407 516 C
SKODA      4D0 407 516 A
SKODA      4D0 407 516 C
VOLKSWAGEN      4D0 407 516 A
VOLKSWAGEN      4D0 407 516 C
VAG      4D0 407 516 C

Zastosowanie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-0708 VAICO w samochodach:

Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu. 
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.