Długość [mm] | 55 |
po montażu wymagany pomiar geometrii osi | |
Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
średnica zewnętrzna [mm] | 62,9 |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | oś przednia, na górze |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Ciężar [kg] | 0,163 |
nr EAN | 4046001362170 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-0708 VAICO
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
4D0407516A, 4D0407516C
AUDI | 4D0 407 516 A | |
AUDI | 4D0 407 516 C | |
SEAT | 4D0 407 516 A | |
SEAT | 4D0 407 516 C | |
SKODA | 4D0 407 516 A | |
SKODA | 4D0 407 516 C | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 516 A | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 516 C | |
VAG | 4D0 407 516 C |
Zastosowanie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-0708 VAICO w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.