Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » V10-1396 vaico

Piasta koła, Original VAICO Qualität V10-1396 VAICO

V10-1396 Piasta koła, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-1396

producent:

VAICO

Średnica [mm] 40
Ilość otworów 4
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów bez ABS
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 1,613
nr EAN 4046001261848

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła, Original VAICO Qualität V10-1396 VAICO

Piasta koła przód pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, CORRADO, GOLF II, GOLF III, GOLF IV, JETTA II 1.0-Electric 08.83-01.04

Piasta koła, Original VAICO Qualität V10-1396 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Piasta koła, Original VAICO Qualität V10-1396 producenta VAICO

VOLKSWAGEN

357407613B, 357407615

SEAT

357407613B, 357407615

numery OEM:
SEAT      357 407 613 B
SEAT      357 407 615
SKODA      357 407 613 B
SKODA      357 407 615
VOLKSWAGEN      357 407 613 B
VOLKSWAGEN      357 407 615
VAG      357 407 613 B
VAG      357 407 615
VAG      357407613B

Zastosowanie Piasta koła, Original VAICO Qualität V10-1396 VAICO w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.