Średnica [mm] | 40 |
Ilość otworów | 4 |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ABS |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ciężar [kg] | 1,613 |
nr EAN | 4046001261848 |
Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła, Original VAICO Qualität V10-1396 VAICO
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
357407613B, 357407615
357407613B, 357407615
SEAT | 357 407 613 B | |
SEAT | 357 407 615 | |
SKODA | 357 407 613 B | |
SKODA | 357 407 615 | |
VOLKSWAGEN | 357 407 613 B | |
VOLKSWAGEN | 357 407 615 | |
VAG | 357 407 613 B | |
VAG | 357 407 615 | |
VAG | 357407613B |
Zastosowanie Piasta koła, Original VAICO Qualität V10-1396 VAICO w samochodach:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.