Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » V10-1632 vaico

Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1632 VAICO

V10-1632 Łożyskowanie, Original VAICO Qualität VAICO
176.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-1632

producent:

VAICO

Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg] 1,1729
Strona zabudowy z tyłu
nr EAN 4046001396373

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1632 VAICO

Poduszka silnika z tyłu L, gumowo-metalowa pasuje do: AUDI A1, SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, TOLEDO IV, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK 1.0-2.0 11.99-12.22
numery OEM:
AUDI      6Q0 199 851 AS
AUDI      6Q0 199 851 T
SEAT      6Q0 199 851 AS
SEAT      6Q0 199 851T
SKODA      6Q0 199 851 AS
SKODA      6Q0 199 851T
VOLKSWAGEN      6Q0 199 851 AS
VOLKSWAGEN      6Q0 199 851T
VAG      6Q0 199 851 AS
VAG      6Q0 199 851 T

Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1632 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.