Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » V10-30082 vaico

Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V10-30082 VAICO

V10-30082 Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität VAICO
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-30082

producent:

VAICO

Długość [mm] 844
Układ hamulcowy dla hamulca pomocniczego
Strona zabudowy z tyłu
Ciężar [kg] 0,26
nr EAN 4046001462337

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V10-30082 VAICO

Linka hamulca ręcznego tył L/P (844mm) pasuje do: VW TRANSPORTER T4 1.8-2.5D 07.90-06.03
numery OEM:
AUDI      701 609 701
SEAT      701 609 701
SKODA      701 609 701
VOLKSWAGEN      701 609 701
VAG      701 609 701

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V10-30082 VAICO w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.