Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » V10-6096 vaico

Dystans gumowy, resorowanie, Original VAICO Qualität V10-6096 VAICO

V10-6096 Dystans gumowy, resorowanie, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-6096
Dystans gumowy, resorowanie, Original VAICO Qualität V10-6096
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-6096

producent:

VAICO

Długość [mm] 143
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,114
nr EAN 4046001549137

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie, Original VAICO Qualität V10-6096 VAICO

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 143mm) pasuje do: VW TOURAN 1.4-2.0D 02.03-05.15

Dystans gumowy, resorowanie, Original VAICO Qualität V10-6096 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Dystans gumowy, resorowanie, Original VAICO Qualität V10-6096 producenta VAICO

VOLKSWAGEN

1K0511353R

numery OEM:
AUDI      1K0 511 353 R
SEAT      1K0 511 353 R
SKODA      1K0 511 353 R
VOLKSWAGEN      1K0 511 353 R
VOLKSWAGEN      1K0511353R
VAG      1K0 511 353 R

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie, Original VAICO Qualität V10-6096 VAICO w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.