Długość [mm] | 450 |
Liczba przewodów | 4 |
nr EAN | 4103590940957 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda A2C59513231Z VDO
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
1053108, 1088851, 1300544, 1309292, 1322705, 1351337, 3040432
XL3Z9F472AA, XL3Z9F472BA
30731563, 8653653
FORD | 1053108 | |
FORD | 1088851 | |
FORD | 1300544 | |
FORD | 1309292 | |
FORD | 1322705 | |
FORD | 1351337 | |
FORD | 3040432 | |
VOLVO | 30731563 | |
VOLVO | 8653653 | |
FORD USA | XL3Z9F472AA | |
FORD USA | XL3Z9F472BA |
Zastosowanie Sonda lambda A2C59513231Z VDO w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.