Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V20-99-1267 vemo

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V20-99-1267 VEMO

V20-99-1267 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
103.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:3 szt. wysyłka Wtorek
:3 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V20-99-1267

dostawca:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 95
Ciężar [kg] 0,37537
nr EAN 4046001296413

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V20-99-1267 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (95°C, w obudowie) pasuje do: BMW 3 (E36), Z3 (E36) 1.9 09.95-08.99

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V20-99-1267 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Korpus termostatu, EXPERT KITS + V20-99-1267 producenta VEMO

BMW

1328884, 1430017, 1432884, 1743017, 11531328884, 11531430017, 11531432884, 11531743017, 1739756

numery OEM:
BMW      1 328 884
BMW      1 430 017
BMW      1 432 884
BMW      1 743 017
BMW      11 53 1 328 884
BMW      11 53 1 430 017
BMW      11 53 1 432 884
BMW      11 53 1 743 017
BMW      1739756

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V20-99-1267 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V20-99-1267 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.